Filme

miercuri, 8 iunie 2011

Cautare

  • Regia Ionuţ Piţurescu

  • Gen film Biografic,Documentar,Scurt metraj

  • Durata 30 minute




















    Download Cautare / Quest-Scurt metraj: DOWNLOAD



    Sinopsis Cautare (Quest) 2010 


    Două personaje, o căruţă şi un cal. Încotro se îndreaptă? Bucurie, suferinţă si muzică indefinibilă. Deşi vulnerabili, totuşi nu renunţă.  Ei sunt poeţii timpului...
    „Timpul curge în ritmul zilelor şi nopţilor, dar rostul lui pare să se fi oprit: timpul lor, al celor doi dogari bătrâni, a trecut... Pe acest fundal intervine apoi, din senin, o scenă antologică. [...] Am fost tentat, pe moment, să consider acest scurt schimb de replici ca paradigmatic pentru societatea ţărănească din România, pentru psihologia românului. [...] Şi sunt convins şi acum că este un dialog exemplar, mai cuprinzător însă decât 'românitatea'. Este, adică, una dintre feţele Timpului, a unui timp în care m-am regăsit şi în care am (re)găsit de asemenea motivul profund şi inefabil pentru care nu am putut niciodată să părăsesc această ţară şi m-am întors totdeauna, gâfâind, din toate periplurile mele occidentale.”, comentează sociologul Vintilă Mihăilescu.


    Suma totală investită de producătorul Aristoteles pentru realizarea şi promovarea filmului Căutare au fost de aproape 10.000 de euro, conform lui Dan Nuţu.
    Una din cele mai profesioniste firme din Bucureşti, DigitalCube SRL, a facut o copie de înalt nivel, care a fost trimisă la Cannes, conform producătorului Dan Nuţu.

    Filmul a avut parte şi de Masterizare DCP, etalonare, audio, video up-rez, aso. Subtitrările în engleză şi franceză au fost făcute la TitraFilm/Paris. Materiale publicitare pentru Cannes, afişe, postcards, DVD-uri au fost asigurate tot de Aristoteles Workshop. http://rom-cinema.blogspot.com/2011/06/cautare.html

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu